بله؛
اپلیکیشن های روبینو و روبیکاx متعلق به مجموعه روبیکا بوده که میتوانید از طریق فروشگاه های نرم افزار اندروید بازار و مایکت به صورت رایگان دریافت و نصب کنید.

اگر قبلا هنگام فعال‌سازی رمز دومرحله‌ای، ایمیل خود را در برنامه وارد کرده باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه فراموشی گذرواژه هنگام ورود به برنامه، رمز را از طریق ایمیل‌تان بازیابی کنید. در غیر این صورت میتوانید با شماره گیری کد دستوری *999# و انتخاب گزینه 2 (پشتیبانی) و مجددا گزینه ی 2 (غیرفعال کردن تایید دومرحله ای)، رمز دومرحله ای خود را غیرفعال کنید.
اگر سیمکارتی بجز ایرانسل و همراه اول دارید لطفا با پشتیبانی روبیکا 99977 تماس بگیرید.
.در فهرست گفتگوهایتان، نام مخاطب مورد نظر را لمس کنید و چند لحظه انگشتتان را روی آن نگه دارید. روی گزینه ی منوی سه نقطه ی بالای صفحه بزنید و پاک کردن تاریخچه را انتخاب کنید.
به بخش تنظیمات در نوار پایین صفحه اپلیکیشن روبیکا بروید. با لمس علامت دوربین می‌توانید تصویر پروفایل‌تان را تغییر دهید. به شیوه‌ای مشابه، با انتخاب هر یک از گزینه‌های اطلاعات کاربری، امکان ویرایش آن را خواهید داشت.
قبل از هر کاری بخش هرزنامه و مسدودشده ها (Spam & blocked) در پیامک های(sms) گوشیتان را بررسی کنید؛
همچنین عدم ارسال کد ورود به روبیکا ممکن است به یکی از این دلایل باشد:
1_تعلیق موقت یا مسدودشدن حساب کاربری
2_اختلال موقتی در سیستم (چند ساعت بعد مجددا درخواست دهید.)
3_درست وارد نکردن شماره
محتوای آموزشی مرتبط با این موضوع رو میتونید از اینجا ببینید
بله. از طریق نسخه وب روبیکا به نشانی m.rubika.ir میتوانید از قابلیت های پیام رسان روبیکا استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که لازم است هنگام ثبت نام یا ورود به برنامه، یک شماره تلفن همراه وارد کنید تا کد فعال‌سازی به آن ارسال شود. کد فعالسازی به شماره شما پیامک می‌شود و برای دریافت آن، نیاز نیست گوشی تلفن همراه شما هوشمند باشد.
چند لحظه انگشتتان را روی پیام ارسال شده به مخاطب نگه دارید و بالای صفحه گزینه سطل و تیک مربوط به عبارت "همچنین حذف برای ... " را بزنید و گزینه حذف را انتخاب کنید.
برای ثبت نام در روبیکا، ابتدا باید سوپر اپلیکیشن روبیکا را روی تلفن همراهتان نصب کنید. پس از دانلود و نصب، وارد برنامه شوید و شماره تلفن همراهتان را در کادری که نمایش داده می‌شود، وارد کنید. یک کد پیامکی برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن، می‌توانید استفاده از روبیکا را آغاز کنید. در نظر داشته باشید که در حال حاضر ثبت نام در روبیکا تنها با داشتن شماره تلفن همراه ایرانی، امکان‌پذیر است.
اگر از گوشی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، در نظر داشته باشید که برای نصب روبیکا نیاز است نسخه اندروید گوشی شما حداقل 4.9 به بالا باشد. اگر با این وجود، همچنان در نصب روبیکا مشکل دارید، با پشتیبانی روبیکا از طریق شماره تماس 99977 تماس بگیرید.
همچنین کاربران ios میتوانند نسخه ی موجود در سایت سیب اپ و یا سایت سیبچه را نصب کنند. همچنین نسخه ی وب اپلیکیشن روبیکا در دسترس همه ی کاربران android و ios قرار دارد.
بله. با نصب آخرین نسخه روبیکا، اپلیکیشن اختصاصی روبینو و Rubika X که نسخه پیام‌رسان روبیکاست، می‌توانید تا 3 حساب کاربری را به صورت همزمان مدیریت کنید. وارد بخش تنظیمات شده و از منوی سه نقطه، حساب ها، گزینه ی افزودن حساب کاربری را بزنید.
به تنظیمات اپلیکیشن بروید. از بخش پیام‌رسان، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید. در بخش حریم خصوصی، می‌توانید از طریق گزینه‌های پیوستن به گروه‌ها و کانال‌ها و پیام‌های هدایت‌شده، این موارد را مدیریت کنید.
تایید دو مرحله‌ای، رمزی است که شما انتخاب می‌کنید و هنگام ورود به اپلیکیشن از طریق دستگاه جدید، علاوه بر کد پیامکی از شما خواسته می‌شود. استفاده از رمز دو مرحله‌ای، ایمنی حساب شما را افزایش می‌دهد و احتمال سوء استفاده از آن را کاهش می‌دهد. برای فعال کردن تایید دو مرحله ای به تنظیمات اپلیکیشن بروید. از بخش پیام‌رسان، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید و در قسمت امنیت، گزینه تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید.
در روبیکا، شما می‌توانید کسانی را که شماره موبایل یا تصویر پروفایل شما را می‌بینند، محدود کنید. به بخش تنظیمات اپلیکیشن بروید. از قسمت پیام‌رسان، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید. در بخش حریم خصوصی می‌توانید نمایش شماره موبایل و تصویر پروفایل خود را محدود کنید.
در فهرست گفتگوهایتان، نام مخاطب مورد نظر را لمس کرده و چند لحظه انگشتتان را روی آن نگه دارید؛ روی منوی سه نقطه ی بالای صفحه بزنید و پاک کردن تاریخچه را انتخاب کنید.
در ابتدا در نظر داشته باشید کد ورود به روبیکا را در اختیار هیچ کس قرار ندهید . حالا با همان شماره ایی که در روبیکا ثبت نام کرده اید کد دستوری *999# را شماره گیری سپس گزینه 2 (پشتیبانی) و سپس گزینه ی 1 (غیرفعال کردن دستگاه های فعال) را انتخاب کنید تا دسترسی همه ی دستگاه ها به حساب کاربری شما قطع شود. اگر سیم کارتی بجز ایرانسل و همراه اول دارید لطفا با پشتیبانی روبیکا 99977تماس بگیرید ، همچنین برای امنیت بیشتر حساب کاربری خود میتوانید از تنظیمات روبیکا بخش حریم خصوصی، تایید دومرحله ای را فعال کنید.
اگر قبلا هنگام فعال‌سازی رمز دومرحله‌ای، ایمیل خود را در برنامه وارد کرده باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه فراموشی گذرواژه هنگام ورود به برنامه، رمز را از طریق ایمیل‌تان بازیابی کنید. در غیر این صورت میتوانید با شماره گیری کد دستوری *999# و انتخاب گزینه 2 (پشتیبانی) و مجددا گزینه ی 2 (غیرفعال کردن تایید دومرحله ای)، رمز دومرحله ای خود را غیرفعال کنید.
ااگر سیمکارتی بجز ایرانسل و همراه اول دارید لطفا با پشتیبانی روبیکا 99977 تماس بگیرید.
کنترل والدین یکی از امکانات کاربردی و جالب سوپر اپلیکیشن روبیکا است که از طریق آن می‌توانید، دسترسی فرزندتان را به تمام یا بخشی از امکانات روبیکا محدود کنید. برای مثال از طریق بخش کنترل والدین، می‌توانید پیامرسان روبیکا را به طور کامل برای کودکتان قفل کنید، دسترسی او به گفتگوهای دونفره، کانال‌ها، گروه‌ها یا بات‌ها را کاملا ببندید یا محدود سازید.
برای فعال‌سازی کنترل والدین، از بخش تنظیمات، گزینه کنترل والدین را انتخاب کرده، رمز مورد نظرتان را تنظیم کنید.
برای مشاهدهٔ فیلم و سریال میتونید از طریق سیم کارت همراه اول، ایرانسل، رایتل، مبین نت، تالیا و شاتل موبایل استفاده کنید و یا با دیگر اینترنت ها ابتدا اشتراک تهیه کنید .
با خرید اشتراک با هر اینترنتی نیم بهاء فیلم های موردنظرتونو تماشا کنید .
خرید اشتراک به تدریج در دسترس همه کاربران قرار میگیره .
اگه از VPN (فیلترشکن) استفاده میکنید برای تماشای فیلم و سریال VPN (فیلترشکن) خودتونو خاموش کنید.
وقتی در بخشهای مختلف روبیکا در بازه زمانی کوتاه به صورت غیرمعمول فعالیت پرتکرار و بیش از حد داشته باشید سیستم شما رو به عنوان اسپم میشناسه و در استفاده از همون بخش دچار محدودیت میشید و پیغام "استفاده بیش از حد مجاز" دریافت میکنید. برای مدتی در بخشی که محدود شدید فعالیت نکنید، تا برطرف بشه
پست‌ها بر اساس معیارهای متنوعی مانند 'جذابیت محتوا برای مخاطبین'، 'مفید بودن محتوا' و به ویژه 'فعالیت مستمر روزانه' صفحات، توسط هوش مصنوعی انتخاب و در بخش ویترین قرار می‌گیرند.
در ابتدا در نظر داشته باشید کد ورود به روبیکا را در اختیار هیچ کس قرار ندهید . حالا با همان شماره ایی که در روبیکا ثبت نام کرده اید کد دستوری *999# را شماره گیری سپس گزینه 2 (پشتیبانی) و سپس گزینه ی 1 (غیرفعال کردن دستگاه های فعال) را انتخاب کنید تا دسترسی همه ی دستگاه ها به حساب کاربری شما قطع شود. اگر سیم کارتی بجز ایرانسل و همراه اول دارید لطفا با پشتیبانی روبیکا 99977تماس بگیرید ، همچنین برای امنیت بیشتر حساب کاربری خود میتوانید از تنظیمات روبیکا بخش حریم خصوصی، تایید دومرحله ای را فعال کنید.
از مسیر زیر میتونید حساب کاربریتونو حذف کنید:
تنظیمات >> حریم خصوصی و امنیت >> حذف حساب کاربری
درصورت حذف حساب کاربری مجدد امکان ایجاد حساب کاربری خواهید داشت.
دقت کنید بعد از حذف حساب کاربری، کانالها و گروه‌هایی که ایجاد کرده اید، بدون سازنده میشن و سایر ادمینها به فعالیت در اون ادامه میدن.
سایر اطلاعات حساب کاربری شامل روبینو، گفتگوهای خصوصی و... حذف میشن و غیر قابل بازیابی هستن.
اگر قبلا هنگام فعال‌سازی رمز دومرحله‌ای، ایمیل خود را در برنامه وارد کرده باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه فراموشی گذرواژه هنگام ورود به برنامه، رمز را از طریق ایمیل‌تان بازیابی کنید. در غیر این صورت میتوانید با شماره گیری کد دستوری *999# و انتخاب گزینه 2 (پشتیبانی) و مجددا گزینه ی 2 (غیرفعال کردن تایید دومرحله ای)، رمز دومرحله ای خود را غیرفعال کنید. اگر سیم کارت رایتل دارید لطفا با پشتیبانی روبیکا 99977 تماس بگیرید.
اگر صفحه روبینو یا کانال در پیام‌رسان روبیکا داشته باشید، می‌توانید با انتشار مطالب و محتوای جذاب در آنها در روبیکا کسب درآمد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال کسب درآمد در روبیکا مراجعه کنید.
قبل از هر کاری بخش هرزنامه و مسدودشده ها (Spam & blocked) در پیامک های(sms) گوشیتون بررسی کنید و مطمئن شوید شماره تلفن همراه را در اپلیکیشن درست وارد کرده‌اید. اگر با وجود درست بودن شماره همچنان کد فعالسازی را دریافت نمی‌کنید، ممکن است حساب کاربری شما به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات روبیکا (مثلا انتشار محتوای غیر اخلاقی) مسدود شده باشد. در این صورت، دیگر کد فعالسازی برای شما ارسال نمی‌شود در غیر این صورت میتوانید طی ساعات آینده مجددا تلاش کنید.
برای انجام تماس صوتی و تصویری از مسیر زیر اقدام کنید:
پیام رسان >> گفتگوی خصوصی >> بالا سمت چپ >> گزینه "گوشی تلفن"
برای انجام تماس تصویری،بعد از طی کردن مراحل بالا،می تونید با لمس گزینه شروع ویدیو در پایین صفحه،تماس خودتونو را به حالت تصویری تغییر بدید
لازم به ذکر که،گزینه "گوشی تلفن" در صورتی نمایش داده می شود که کاربر مقابل از بخش (تنظیمات>حریم خصوصی)گزینه "تماس با من "را فعال کرده باشه.
همچنین برای تماس تصویری مستقیم میتونید وارد پروفایل مخاطبتون بشید و از بالای صفحه علامت 'دوربین' رو انتخاب کنید
برای انتقال مالکیت وارد کانال/گروه شده و مراحل زیر را انجام بدید:
1- روی اسم کانال/گروه لمس کنید.
2- از قلم بالای صفحه مدیران را بزنید.
3- یکی از ادمین ها رابه عنوان مالک بعدی انتخاب کنید و گزینه سه نقطه کنار نام کاربری ادمین را بزنید
4- ویرایش اختیارات مدیر را انتخاب کنید
5- گزینۀ انتقال مالکیت کانال/گروه و سپس تغییر مالک را بزنید.
6- در مرحلۀ آخر، ادمین انتخابی شما باید روی نام کانال/گروه و سپس علامت 'مداد' لمس کرده و گزینۀ دریافت مالکیت را بزنن تا فرایند انتقال مالکیت تکمیل بشه.
دقت داشته باشید که طی این فرایند مالکیت کانال و صفحه روبینوی متصل به آن به همراه درآمد برداشت نشدهٔ اون به ادمین تون منتقل خواهد شد.
برای استفاده از این قابلیت جدیدترین نسخه ی روبیکا را نصب داشته باشید.
بعد از دانلود صدا (وُیس) علامت A کنار آن را بزنید.
قابلیت تبدیل صدا به متن برای صدا(وُیس) کمتر از 2دقیقه قابل استفاده است.
هر کاربر در روز می‌تواند حداکثر ۱۰ پیام صوتی را به متن تبدیل کند.
تیک آبی به سازمان های رسمی، برندهای معتبر، اشخاص حقوقی و حقیقی معروف تعلق می گیرد. در صورتی که مشمول هر یک از موارد ذکرشده هستید جهت دریافت راهنمایی با پشتیبانی روبیکا 99977 تماس بگیرید.
ممکن است فرد مورد نظر، کاربر سوپر اپلیکیشن روبیکا نباشد و به همین خاطر، شما نتوانید از طریق جستجو در پیام‌رسان، او را پیدا کنید. اگر نام فرد را در فهرست مخاطبان خود در پیام‌رسان روبیکا می‌بینید اما قادر به فرستادن پیام به او نیستید , در صورت مشاهده‌ی پیام "امکان ارسال پیام وجود ندارد" یا "نوشتن پیام مجاز نیست" به این معنی که کاربر مورد نظر، شما رو مسدود کرده و امکان رفع مسدودیت فقط توسط همان کاربر امکان پذیره.
از طریق نوار پایین صفحه اپلیکیشن، به بخش خانه بروید و گزینه کانال‌های پرطرفدار را انتخاب کنید. همچنین میتوانید در پیام رسان از بالای صفحه ذره‌بین را لمس و موضوع مورد علاقه خود را جستجو کنید. پس از جستجو تعدادی از کانالها برایتان نمایش داده می‌شود.
همچنین کانال هایی در بخش کانال های مشابه توسط هوش مصنوعی پیشنهاد میشوند.
برای بایگانی کردن، گفتگوی مورد نظر رو چند لحظه نگه دارید بعداز اینکه گفتگو در حالت انتخاب قرار گرفت در بالای صفحه علامت فلش رو انتخاب کنید گفتگو مورد نظر بایگانی میشه. برای خارج کردن گفتگو از بایگانی، صفحه پیام رسان رو به سمت پایین بکشید فایل گفتگوهای بایگانی شده در بالای صفحه پیام رسان ظاهر میشه وارد گفتگوهای بایگانی شده شوید و گفتگو مورد نظر رو به سمت چپ بکشید گفتگو مورد نظر از بایگانی خارج میشه.
در نظر داشته باشید که فقط مالک کانال/گروه/صفحه روبینو میتونه لینک ایجاد کنه یا تغییر بدهد مسیر ساخت لینک کانال:
وارد کانال شوید >> روی نام کانال بزنید >> علامت قلم بالای صفحه >> نوع کانال میتوانید لینک کانال را مشاهده کنید لینک را تغییر دهید و یا جهت اشتراک گذاری کپی کنید.
در صورت عمومی بودن کانال از قسمت لینک عمومی، آیدی مورد نظر خودتون رو بسازید.
مسیر ساخت لینک در گروه:
وارد گروه شوید > روی نام گروه بزنید > علامت قلم بالای صفحه > مدیریت لینک دعوت > لینک گروه خود را مشاهده کنید، لینک رو تغییر بدید یا جهت اشتراک گذاری کپی کنید.
برای ایجاد گفتگوی صوتی در کانال ابتدا وارد آن شده، اسم یا عکس پروفایل کانال یا گروه را لمس کنید، منوی سه نقطه در بالا سمت چپ و سپس شروع گفتگوی گروهی را بزنید. همچنین مسیر میانبری برای ایجاد گفتگوی صوتی در گروه وجود دارد؛ وارد گروه شوید، در بالای صفحه روی نماد تلفن را لمس گفتگوی صوتی را شروع کنید. انجام این کار تنها توسط ادمین کانال و گروه امکان پذیر می باشد.
راهنمای تعریف نام کاربری (شناسه کاربری یا آیدی)
  • باید به زبان انگلیسی ثبت کنید.
  • حداقل تعداد نام کاربری باید 7 کاراکتر باشد.
  • نام کاربری نمی تواند با عدد شروع شود.
  • کاراکترهایی مثل نقطه. ، اتساین@ خط مورب/ ستاره* هشتگ# مساوی= علامت سوال ؟ معتبر نیستند.
  • به جز ابتدا و انتهای نام کاربری میتوانید از آندرلاین _ استفاده کنید.
به طور معمول با توجه به ثبت بسیاری از شناسه ها توسط سایر کاربران باید از کاراکترهای متفاوت و بیشتری استفاده کنید.
صفحه اول روبینو قابل انتقال نیست برای انتقال سایر صفحات این مراحلو انجام بدید.
1- صفحهٔ روبینو و کانال را بهم متصل کنید. (با انتخاب نام کاربری (آیدی) مشابه برای کانال و صفحه میتونید اونها رو به هم متصل کنید)
2- روی اسم کانال لمس کنید.
3- مدیرانو انتخاب کنید.
4- یکی از ادمین ها رو به عنوان مالک بعدی انتخاب کنید و روی اون ضربه بزنید.
5- گزینه انتقال مالکیت کانال و بعد تغییر مالک را بزنید.
6- در مرحلهٔ آخر، ادمین انتخابی شما باید روی نام کانال و سپس علامت 'مداد' لمس کرده و گزینهٔ دریافت مالکیت را بزنه تا فرایند انتقال مالکیت تکمیل بشه
دقت داشته باشید که طی این فرایند مالکیت کانال و صفحه روبینوی متصل به آن به همراه درآمد برداشت نشدهٔ اون به ادمین تون منتقل میشه.
از نوار پایین صفحه روبیکا به بخش ویترین بروید و در نوار جستجوی بالای صفحه، نام صفحه مورد نظر را با حروف انگلیسی جستجو کنید.
اگر فرد یا کانال مورد نظر، جزو مخاطبان شما در پیام‌رسان باشد، نیازی به جستجو ندارید. در صورتی که کانال یا کاربر مورد نظر صفحه روبینو داشته باشد، این صفحه از طریق بخش مشخصات در پیام‌رسان، مستقیما قابل دسترسی است. به صفحه گفتگو یا کانال بروید، نام یا تصویر پروفایل کاربر یا کانال را در نوار بالای صفحه لمس کنید و از میان گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شود، مشاهده صفحه روبینو را انتخاب کنید.
در هر صفحه میتونید 20 دسته هایلایت و در هر دسته، تعداد 100 استوری انتخاب و اضافه کنید.
برای اضافه کردن هایلات جدید میتونید در صفحه روبینو خودتون روی گزینه "جدید" بزنید و یا از منوی سه نقطه، گزینهٔ افزودن هایلایت رو انتخاب کنید و بعد با انتخاب استوری ها، عنوان و تصویر اول هایلایت، تیک ذخیره را در بالای صفحه بزنید.
برای ویرایش یا پاک کردن کلی هایلایت، روی هایلایت مورد نظر چندثانیه نگه داشته و گزینهٔ مورد نظر خودتونو انتخاب کنید.
برای ساخت صفحه دوم ابتدا وارد روبینو شوید، از قسمت بالای صفحه نماد آدمک را انتخاب کنید، روی نام کاربری صفحه تان و سپس افزودن صفحه بزنید.
ترافیک مصرفی شما برای استفاده از سرویس روبینو (صفحات روبینو و ویترین)، در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، به‌صورت تمام‌بها محاسبه خواهد شد.
برای حذف دنبال کنندگان باید کاربر مورد نظرتونو در روبینو ،مسدود کنید.
از این مسیر میتونید این کارو انجام بدید:
وارد صفحهٔ کاربر مورد نظر شوید > منوی سه نقطه در قسمت بالا سمت چپ > مسدود کردن
به بخش ویترین بروید. در بخش جستجو گزینه «هشتگ» را انتخاب کنید و عبارت مورد نظر خود را بنویسید. اگر عبارت مورد جستجوی شما بیش از یک کلمه دارد، بین کلمات، زیرخط یا آندرلاین (_) بگذارید البته؛ توصیه می‌کنیم برای رسیدن به نتایج بهتر، تعداد کلمات جستجو را محدود کنید. عبارت مورد جستجوی شما بهتر است حداکثر از 3 کلمه تشکیل شده باشد.
پست‌ها بر اساس معیارهای متنوعی مانند 'جذابیت محتوا برای مخاطبین'، 'مفید بودن محتوا' و به ویژه 'فعالیت مستمر روزانه' صفحات، توسط هوش مصنوعی انتخاب و در بخش ویترین قرار می‌گیرند.
اگر صفحه روبینو یا کانال در پیام‌رسان روبیکا داشته باشید، می‌توانید با انتشار مطالب و محتوای جذاب در آنها در روبیکا کسب درآمد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال کسب درآمد در روبیکا مراجعه کنید.
درصورتی که درآمدتون به 500/000 ریال رسیده باشه ،از لینک زیر میتونید همیشه به پیشخوان کسب درآمد شده دسترسی داشته باشید
همچنین در بخش خانه قسمت سرویس کسب درآمد، احراز هویت، تسویه حساب و کلیه اطلاعات کسب قرارداده شده.
در حال حاضر، حداقل مبلغ قابل واریز به حساب کاربران 50هزار تومان است.
برای احراز هویت در صورتی که درآمدتون به 500/000 ریال رسیده باشه ،میتونید وارد پیشخوان کسب درآمد شده و در بخش اطلاعات هویتی مشخصات مالک سیم کارت را ارسال کنید. ( نام، کدملی، شماره شبا و کارت ملی یا رسید کارت ملی).
در بخش خانه میتونید از سرویس های بالای صفحه روی گزینه بازی بزنید
سرویس آموزش دربخش خانه بالای صفحه در سرویس های من قرارداره، میتونید در این سرویس از محتوای آموزشی تحصیلی از ابتدایی تا کنکور و تیزهوشان بهرمند شوید.
بله سرویس سفارش غذا آنلاین دربخش خانه (بالای صفحه) در سرویس های من قرارداره، پس از انتخاب محدوده‌ی آدرستون، رستوران هایی که در محدوده‌ی شما هستند نمایش داده میشه و با مشاهده‌ی منوی آن، محصول مد نظر خودتون رو به سبد خرید اضافه کنید، با تکمیل فرآیند خرید و پرداخت اینترنتی سفارش شما ثبت خواهد شد.
بله این سرویس در بخش خانه بالای صفحه در سرویس های من قرار داره و در این سرویس کاربران امکان شنیدن آنلاین و یا دانلود موسیقی ها را دارند این سرویس در دسته بندی های موضوعی و متنوعی در دسترس کاربران است ( موزیک، مداحی، پادکدست و .) .
امکان خرید بلیت سینما در بخش سرویس های من بخش خانه اضافه شده است، با ورود به این سرویس و تکمیل اطلاعات کاربریتون امکان خرید بلیت سینما و یا تئاتر رو دارید در این سرویس شرایط پرداخت از طریق کیف پول روبیکا و یا درگاه پرداخت برای شما فراهم هست
با دانلود آخرین نسخه روبیکا از بازار ،مایکت و یا سایت روبیکا ،میتونید از بخش تنظیمات، به کیف پول روبیکا دسترسی داشته باشید.
با موجودی کیف پولتون میتونید از سرویس های جدید روبیکا استفاده کنید.
میتونید از بخش خانه وارد سرویس های بلیت سینما، غذا،سلامت و آموزش و ...شده و از این سرویس ها استفاده کنید.
برای خرید از فروشگاه پلاس، از فروشنده درخواست لینک کیف پول کنید.
اخیرا امکان خرید اشتراک فیلم با موجودی کیف پول به سرویس های روبیکا اضافه شده است. مبالغ موجود در کیف پول، قابل برداشت نیست.
در صورتی که خرید خودتونو از طریق کیف پول انجام بدید، روبیکا بابت سفارشتون کد پیگیری به شما میده و خرید امن شما را تضمین میکنه
برای مطالعه شرایط و عضویت در فروشگاه پلاس از اینجا شروع کنید.
در صورتی که در کیف پول روبیکاتون اعتبار خريد داشته باشید و خرید خودتونو از طریق کیف پول انجام بدید، روبیکا بابت سفارشتون کد پیگیری به شما میده و خرید امن شما را تضمین میکنه و تا زمان تحویل کالای مورد نظرتون از خرید شما پشتیبانی میکنه
از اینجا میتونید درخواستتونو جهت تبدیل پیج عادی خود به پیج فروشگاهی ثبت کنید.
توجه کنید صفحه اول روبینو رو نمیتونید به عنوان صفحه فروشگاهی انتخاب کنید.
علامت سه نقطه در گوشه کادر «نوشتن پیام» در پایین صفحه پخش زنده را لمس کنید و گزینه بستن پیام‌ها را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پیام‌های قبلی پخش زنده نیز دیگر نمایش داده نخواهند شد.
در روبیکا شما از دو طریق می‌توانید پخش زنده داشته باشید؛ پیام‌رسان و روبینو.
در پیام‌رسان روبیکا به صفحه گفتگوی دونفره، گروه یا کانالی که مدیر آن هستید، بروید. در قسمت پایین گفتگو، علامت سنجاق را لمس کنید و از میان گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شود، پخش زنده را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه شروع، پخش زنده شما آغاز می‌شود.
در روبینو، علامت دوربین در گوشه بالای سمت چپ صفحه را لمس کنید یا به قسمت «استوری شما» بروید. با حرکت دادن نوار پایین صفحه، حالت Live را انتخاب کنید. با لمس دکمه شروع، پخش زنده شما آغاز می‌شود.
نشانگر تعداد مخاطبان در بالای صفحه پخش زنده را لمس کنید. از میان مخاطبان، فردی که قصد اخراج او را از پخش زنده دارید، انتخاب کنید و در جواب پیامی که نمایش داده می‌شود، باشه را لمس کنید.
اگر پاسخ پرسش‌تان را دریافت نکردید، با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید.